onsdag 2. mai 2012

Ny Designer/New Designer

Heisann og god morgen kjære Sketchy Colors venner :)
Vi er innom idag for å fortelle en STOR nyhet!!

Vi er så heldige att vi har fått med oss ei ny jente på laget,
og det er ingen ringere enn JANNHILD!!!

Juhuu!!
Gjett om vi gleder oss til å vise frem hennes inspirerende prosjekter :)

Her er JANNHILD,
og litt om henne;
*************************
Hello and good monring to you dear Sketchy Colors friends :)
We are just popping by today to tell you some BIG news!!

We are so lucky to have a new girl onboard,
and the talented lady is JANNHILD!!!

Wohoo!!
We are so looking forward to show you her inspiering projects :)

Here is JANNHILD,
and a little bit about her;



Jannhild heter jeg, og kommer fra Norge. Jeg har vært så heldig å få bli med i Sketchy Colors sitt DT!! Det er en ære å få lov til å bli en del av denne gjengen med herlige, dyktige og inspirerende damer!
Bosted: Askøy , Norge, sammen med min mann og våre 3 barn, katten Sasha og hunden Mikki.
Alder: 1973 model

Jeg begynte så smått med kortlaging i slutten av 2006. Veldig i det små!! Jeg visste ikke noe om den store verden av ting og tang, papir, stempler, pynt, blogger osv. Jeg begynte forsiktig å kjøpe litt, og etterhvert tok det av.

Jeg scrappet min første LO i desember 2007, men det har ikke blitt så mange. Jeg lager fortrinnsvis kort.
Det hele begynte vel i 2008 da jeg ble med på mitt aller første DT, hos Papirgleder. Det var stort!!

Jeg har hatt mange hobbyer opp gjennom årene, men ingen av de har vært varige, mer enn noen mndr eller et lite år, og langt fra så spennende som å kose seg med papir og det som hører til. Jeg elsker hobbyen min :)) Jeg kan ha lengre pauser innimellom, men finner alltid tilbake gleden med å lage kort!

Jeg liker vel vintage/shabby chic stilen best, og føler det er den jeg fikser lettest. Men jeg kan begi meg ut på det meste. Sterke farger er nydelig, men jeg går som oftest for de lyse og duse fargene.
Jeg er veldig glad i blondene mine, dieser, vintage bilder, og jeg ELSKER blomster!! Litt for glad i blomstrene mine kanskje??

Jeg lager kort så ofte jeg kan, når jeg har tid til overs.
Jeg blir inspirert av mange der ute! Har noen favoritter, men det er sinnsykt mange dyktige!

En god skisse får meg alltid igang :)

Klemmer fra Jannhild
***********

Jannhild is my name, and I come from Norway. I have been so lucky to join the DT at Sketchy Colors! It is an honor to become a part of this team of wonderful, talented and inspiring women!

 Location: Askøy, Norway, together with my husband and our 3 kids, our cat Sasha and our dog Mikki.

Age: 1973 model


 I started making cards in 2006. At a very low level!  I knew nothing about the great world of stuff, paper, stamps, decorations, blogs, etc. I began gently to buy some things, and eventually took it off.

I scrapped my first LO in December 2007, but it has not been so many after that. I usually make cards.

It all started in 2008 when I joined my first DT, at Papirgleder. That was big!!

 I have had many hobbies over the years, but none of them have been long term, more than a few months or a little years, and not nearly as exciting as to enjoy the paper and all that belongs to it. I love my hobby :)) I can have longer breaks in between, but I can always find the pleasure of making cards again!

I like the vintage / shabby chic style. That's my comfort zone! Strong, darker colors are gorgeous, but I usually go for the colors that are bright and pastel.

I am very fond of my laces, dies, vintage photos, and I LOVE flowers! A little too fond of flowers might?

 I make cards as often as I can when I have time to spare.

I am inspired by many people out there! I don't have any particular favorites, but one ting is for sure: it's insanely many talented card makers out there!

 A good sketch makes me always start :)


Hugs from Jannhild

1 kommentar:

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer, Jannhild! Blir morsomt å se alt det kreative du har å bidra med på Sketchy Colors temaet!! Du lager såå mye fint!
Klem, Hege